11-24-2011 8.40

hello!!
idag har jag inte gjort så mkt.jag har varit hemma sjelv
för pappa var på jobbet och jag har love dena vecka.
men jag har tittat på Youtobe typ hela dan.men när pappa kom hem har jag typ bara varit inte på FB men det var kul det med:P
men imon så ska jag flyga till sverige och träffa litte famlij och venner det ska bli kul,men jag tror inte att killarna kommer att tycka det de kommer bara skrika ``NEJ!!``när de ser mig men sånt är livet.
men så jag ska lämna huset vid 2 tror jag och flyget går vid 6 och senär jag typ hemma vid 10 eller 11 nåt sont.men sen på torsdag  ska jag till skolan så det kommer att bli litte pinsamt :D
men sen åker jag på söndag sen och sen på mondag har jag skola så det kommer att bli litte jobbigt.
men jag har litte lexor jag moste göra först.men det var en litten tit på mitt love jag ska betetta lite om vad som hende igår ch så men det blir i ett anat inlegg :)

se U ///swea 

Hejsan! Jag tycker att det är jätte roligt att du kommenterar men tänk på att 1: Du är aldrig anonym utom jag ser din ip adress. 2: Jag svarar gärna på era frågot ;) 3: designen har juliians.blogg.se gjort. Nu är det bara skriva på men tänk på vad du skriver!!
Kärleksbrev ♥

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du sötis?♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0